wtorek, 8 stycznia 2013

ORP Mazur - Skończony, pomalowany z olinowaniem

Dzisiaj skończyłem budowę wbrew pozorom ładnego okrętu ORP Mazur z 1939 roku. Mogę z czystym sumieniem polecić go każdemu początkującemu modelarzowi, który ma już za sobą kilka modeli.

Szczerze mówiąc ten model sprawił mi do tej pory największą frajdę. Mimo swoich niewielkich rozmiarów bo zaledwie 15 cm długości, poświęciłem mu najwięcej czasu, a same składanie było dość trudne. 


Warto wspomnieć, że gdyby nie elementy fototrawione sam model prezentował by się bardzo ubogo.

Aby podnieść jakość wykonania pokusiłem się o zrobienie porządnego olinowania, co nie było łatwe. W internecie zachowały się tylko nieliczne zdjęcia z czasów Mazura, a te ogólnie dostępne nie wskazują dokładnie miejsca i sposobu mocowań lin.

Jakość wykonania i ostateczny efekt końcowy oddaję Wam do oceny.













Na sam koniec kilka zdjęć czarno białych... nie mogłem się oprzeć...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz